wtorek, 17 stycznia 2012

14.Nie uciekajcie w świat marzeń.

Hej kochani :* To jest dopiero moja pierwsza notka w tym roku, jakoś nie miałam czasu weź i złożyć wam życzeń na Nowy Rok. Z tego powodu jest mi bardzo smutno ale mam nadzieje ze się nie gniewacie. W sylwestra bardzo fajnie spędziłam czas chociaż nawet niektórych wydarzeń wgl nie pamiętam; co ten alkohol robi z naszymi umysłami ? :D Ogólnie ten weekend spędziłam b fajnie, byłam na dwóch dyskotekach w pubie i pizzerii. Obchodziłyśmy koleżanki urodziny. Oczywiście nocka była u kumpeli więc można było wypić vodke :D Żeby nie było aż tak kolorowo to dowiedziałam się ze osoby z przeciwnej klasy ( nie wiem do końca kto to) nie przepadają za moim towarzystwem. No ale cóż będę się przejmować, jestem jaka jestem i nikt ani nic tego nie zmieni. Jeżeli wolą moje koleżanki które podkradają starym 100zł na tydzień i fundują im alko to proszę bardzo, ja nie mam nic przeciwko ;p Niedługo już to się skończy bo każdy od września pójdzie w inną stronę. Hymn co tu jeszcze napisać… w ten tydzień również wybieram się na dyskotekę z koleżankami i mam nadzieje ze będzie bardzo fajnie, zakupiłam sobie w sklepie „New Yorke „ fajną bluzeczkę :d kur.. kochani piszcie jakie macie postanowienia noworoczne ? ja postanowiłam sobie, że zgubię jakieś 10 kilo ;/ Po świętach się trochę przytyło i trzeba to zgubić tylko jeszcze nie wiem jak za to się zabrać ;/Myślę że moje notki będą trochę inne niż zazwyczaj, bardziej weselsze bo moje Zycie stało się bardziej kolorowe :D Pozdrawiam wszystkich czytelników i tych którzy mają ferie i siedzą sobie w domku :D Niestety ja jeszcze nie mam :(

Autorka własnych błędów i nieszczęść...



2 komentarze:

  1. aaaaa jaki fajny remix ! : D pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo ;)

    http://zacznijodnowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń