sobota, 3 marca 2012

15. Jestem tu.

Heej kociaki ;* Strasznie dawno mnie tu nie było ale nie chciało mi się ;/ Mam tryb lenia ! Miałam zamiar złożyć wam życzenia z okazji Walentynek, tłustego czwartku ale jakoś mi to nie wyszło ;/ trudnoo.. za rok mam nadzieje że nie zapomnę. hyym Myślę że słyszeliście kawałek Jula"Za każdym razem" Naprawdę fajny utwór polecam wszystkim. Jula ma wiele fajnych kawałków i nie rozumiem czemu wcześniej jej nie odkryli. śledzę jej utwory od jakiś 3 lat już ;p No a tak wgl postanowiłam że nie będę użalać się na sobą i zacznę działać :d Gdy się ociepli postanowiłam biegać i wgl muszę podciągnąć trochę oceny ;/ Będzie trudno ale dam radę, tak myślę ;-) Nie dawno na tv style cos mi się obiło o uszy o "pro-ana" , Ci którzy nie wiedzą są to anorektyczki które posiadają nawet swój własny dekalog :d Podziwiam takie osoby które wytrzymają bez jedzenia ale za to kosztem swojego zdrowia ;/ Dodam wam kilka fajnych foteczek, myślę że wam się spodobają ;-) piszcie co o nich sądzicie ;**

Autorka własnych błędów i nieszczęść...








I muzyczka dla was ;-)

3 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie opuszcze cie" Słyszałaś? Na początku troche fałszuje, ale co tam;)

    Zapraszam do mnie
    http://nacpanaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń