niedziela, 11 grudnia 2011

6.trzeba wiedzieć jak żyć, by nigdy nie żałować.!

Hahaha tego posta piszę normalnie na kacu ;// czuję się strasznie... Co tydzień z koleżankami (piątek, sobota) pijemy barmańskie (Evry Dej Barmańska)! ha ha Kocham to... ! No ale wczoraj przesadziłam zdecydowanie. Piłam jeszcze nalewkę maliną mojej babci, a to chujstwo jest na spirytusie i miało ponad 30%. ha ha Teraz sobie siedzę z soczkiem "tymbark jabłko i mięta". Ale to nic. Jest taki chłopak pisze z nim od ponad roku (haha), ale z przerwami bo miałam go dość. I znowu mam go dość! On wgl pisać nie umie. Ile razy dziennie można pytać się "co tam, co słychać, co robisz"? jak ktoś mnie o to pyta to mnie kurwica bierze! Rozmowa jest nie więcej taka:
-Co tam?
-Dobrze a u cb? xdd
-też.
-yhym.
I koniec.jeśli tak teraz wygląda miłość (no może nie zaraz wielka miłość), to ja dziękuję , postoję. Ile razy ja mam coś wymyślać? wczoraj gdybym nie miała wypite to bym go zajebała. Ja do niego pisze a on mi wysyła " ;), :p " ugh !! Ale i tak się chyba w nim zakochałam ;( wiem że to jest bez sensu ale nic na to nie poradzę. Jeżeli kogoś kocha się tak na prawdę, to tęskni się za nim przez całe życie, mimo tego iż jest daleko, ale zawsze ma się tą osobę w głowie, i nigdy się jej nie zapomina. czasem chciałabym być suką, wiecie taką jebaną egoistką...mieć głęboko te wszystkie uczucia i inne chujstwa...być po prostu ponad tym wszystkim i mieć naprawdę wyjebane.

Autorka własnych błędów i nieszczęść...

I mam dla was piosenkę ;D



1 komentarz: