środa, 7 marca 2012

16.Wiosna tuż..tuż...

Heej ;* Nie wiem jak u was ale u mnie powoli czuć wiosnę. Za tydzień w końcu założę swoje trampki :d Jak na razie od dzisiaj do piątku pisze po raz czwarty testy próbne gimnazjalne ;// Nie są takie złe ale już mi się tego tyle razy nie chce pisać, masakra :d Ale na pocieszenie przez dwa dni schudłam 2 kg :d bardzo zadowala mnie ten wynik chociaż mogło być lepiej ;p he he idzie wiosna,lato; wakacje i trzeba zgubić brzuszek ;D Coś mi się zdaje że teraz większość z nas zaczyna powoli ćwiczyć i gubić kalorię :D Trzymajcie się dziewczyny, osiągnijcie to co chcecie ;-)

I trochę fotek, aby was zmotywować to działania ;D






Muzyczka <3


Autorka własnych błędów i nieszczęść...

4 komentarze:

  1. eh tez mi się przydało zacząć ćwiczyć ale nie mam kiedy..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też już świetne słońce i coraz cieplej *.*
    zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. No u mnie na razie pada ale czekam na wiosne.
    http://cukierpuderlamerki.blogspot.com/ zapraszam do mnie .
    Masz bardzo fajny blog.
    Jaraj sie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ja też chcę mieć taki brzuszek. Co prawda nie jestem jakoś wyjątkowo gruba, ale nie mam "wyszlifowanego" brzuszka.. :( A co takiego robisz, że schudłaś ?

    OdpowiedzUsuń