poniedziałek, 12 marca 2012

17.Przyspieszony oddech.

“Człowiek potężnieje jak słoje drzewa, upada pod jednym ciosem lub powoli obumiera od środka.”

Witam was kochani ;* U mnie pogoda trochę się pogorszyła, zaczęło padać i jest pochmurnie ;( A miałam nadzieje że zacznę biegać...klapa ;( No cóż muszę jeszcze trochę poczekać na słoneczny dzień :D W ostatniej notce napisałam że zgubiłam 2kg przez dwa dni i jedna z czytelniczek zapytała mi się jak to zrobiłam. Powiem że liczy się silną wolę, której właśnie przez ostanie 4 dni mi zabrakło ;/ Musimy jeść jak najmniej, i dobrze przeżuwać ;p Przed każdym posiłkiem wypijcie sobie kubek gorzkiej herbaty i zjedzcie kanapkę z pomidorem np. Pamiętajcie nie jedzcie nigdy pomidora razem z ogórkiem, ponieważ po ich wymieszaniu zachodzi reakcja chemiczna i wydzielają się kwasy które nam szkodzą :d Ostatni posiłek starałam się zawsze jeść po 18. Po południu bardzo dużo ćwiczyłam. Ćwiczenia które starałam się wykonywać codziennie. Możecie zmniejszyć sobie ilość wykonywanych ćwiczeń.
20 przysiadów
30 wymachy nóg na boki
30 wymachy nóg do przodu
40 pajacyków
50 skłony w dół
60 nożyc pionowych
60 nożyc poziomych
100 podnoszenie kolan
100 skłony na boki
100 krążenie ramion
100 krążenie bioder
40 damskie pompki
100 pół brzuszków
200 rowerek

Ostatnio ogólnie zawaliłam moje odchudzanie bo zjadłam całą czekoladę truskawkową!!! Aaaaaa Boje się wejść na wagę... Zrobię to za tydzień :D

Inspiration ;-)






7 komentarzy:

  1. no to gratuluję wytrwałości, ja bym nawet dwóch dni tak ćwicząc nie wytrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello dear. Nice blog! Would you like to follow each other?

    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/
    http://eabshop.blogspot.com/
    P.S. See what is new in my shop:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jak znajdujesz na to czas ? :D Dzięki za szybki odzew :> Bardzo chciałam poznać Twój sposób :P Powodzenia w ćwiczeniach i wpadnij od czasu do czasu do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog

    Zapraszam do mnie http://lovekladzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ..taaa jak u każdej nastolatki przychodzi czas na odchudzanie.. ja jeden cały dzien raz wytrzymałam i mało jadłam, ale no nie da sie tak długo ,a zwłaszcza że u mnie jest taki pproblem, zę ne potrafie przestać jeśc słodyczy :D
    obserwuje i licze na to samo ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja właśnie jestem na etapie odchudzania i muszę się zabrać za jakieś ćwiczenia ale mam mega lenia ehh a zdjęcia takie niesamowicie motywują do pracy!

    OdpowiedzUsuń